DPD Polska, lider polskiego rynku kurierskiego, podczas Gali finałowej XIII edycji Superbrands, po raz czwarty z rzędu odebrała tę prestiżową statuetkę. Wyróżnienie jest potwierdzeniem przynależności marki do grona najsilniejszych brandów na rynku. Honorową statuetkę w tym roku odebrał Paweł Pawlikowski, reżyser, scenarzysta, zdobywca Oscara.

Uroczysta Gala wieńcząca XIII edycję projektu Superbrands Polska odbyła się 9 maja w hotelu Hilton w Warszawie. Statuetki odebrali przedstawiciele 30 marek konsumenckich i biznesowych – laureatów tytułu Superbrands 2019.

Przynależność do grona najsilniejszych marek na rynku jest dla nas powodem do dumy. Cieszymy się tym bardziej, że jury tego konkursu są konsumenci. Godło Superbrands jest potwierdzeniem wysokiej rozpoznawalności i pozytywnego odbioru marki DPD w Polsce – mówi Łukasz Zembowicz, członek zarządu DPD Polska i Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu. – Staramy się, aby siłą naszej marki była dbałość o komfort klientów i bezpieczeństwo przewożonych przesyłek. Bardzo dziękujemy za zaufanie.

Superbrands to międzynarodowa, niezależna organizacja działająca od ponad 20 lat w 80 krajach na całym świecie. Wyróżnia certyfikatami najlepsze światowe marki, które dzięki usługom, jakie oferują swoim klientom, osiągnęły rynkowy sukces.
Proces certyfikacji Superbrands przebiega w trzech etapach. Na podstawie statystyk i badań konsumenckich wyselekcjonowanych zostaje 2000 marek, które następnie są poddawane ocenie w drodze niezależnych badań Instytutu ARC Rynek i Opinia na próbie ok. 10 tys. konsumentów. Podczas tego etapu ankietowani potwierdzają znajomość danej marki oraz skłonność do jej polecania. Ostatecznie firmy są opiniowane w ramach restrykcyjnego procesu oceny dokonywanej przez Radę Marek, w skład których wchodzą krajowi eksperci z dziedziny marketingu, reklamy, PR i brandingu.