Cargonexx zdobywa zainteresowanie polskich firm transportowych

utworzone przez | Lis 13, 2017 | newsy | 0 komentarzy

Start-up Cargonexx działa i rozwija się na terenie Niemiec. Ale również w Polsce hamburska firma staje się coraz bardziej rozpoznawana. Odwiedzający targi logistyczne TransPoland Translogistica w dn. 8- 10 listopada mieli okazję osobiście poznać firmę Cargonexx oraz jej  pracowników.

Firma bierze również udział w konkursie organizowanym przez Wydawnictwo Eurologistics Produkt Innowacyjny dla Logistyki, Transportu i Produkcji 2017, którego rozstrzygnięcie ma miejsce 7 grudnia w Warszawie. Cargonexx obrał sobie za cel, aby transport drogowy stał się bardziej wydajny. Jest pierwszą cyfrową platformą transportową opartą na sztucznej inteligencji. Dzięki algorytmowi matematycznemu wolne miejsca w przestrzeni ładunkowej mają zostać wypełnione, a tabór dostępnych pojazdów ciężarowych maksymalnie wykorzystany.

Oczywiście, że znamy wartość naszego produktu, ale tyle pozytywnych opini i reakcji, które zbieramy pod adresem Cargonexx, nie mogliśmy sobie nawet wymarzyć. – skomentował sukces firmy prezes, Rolf-Dieter Lafrenz. Niemiecki start-up znalazł się również na podium w konkursie The Spark, którego myślą przewodnią w tym roku była: sztuczna inteligencja. W skład kapituły konkursu wszedł m.in. szef niemieckiej firmy konsultingowej McKinsey, Cornelius Baur, redaktor naczelny Handelsblatt, Sven Afhüppe, oraz inne wybitne osobistości. Nawet jeśli nie jesteśmy na samym szczycie podium, to udało nam się zajść bardzo daleko. Nie każdy odnosi sukces poza granicami kraju w pierwszym roku prowadzenia działalności. Teraz mamy tylko nadzieję, że również w Polsce spotkamy się z pozytywnym oddźwiękiem – komentuje Lafrenz. Po tylu sukcesach nie mamy czasu na odpoczynek. Europejski rynek logistyczny obudził się z marazmu, a my tworzymy i reazlizujemy kolejne zadania – opowiada prezes firmy. Do kolejnych projektów Cargonexx należy m.in. udział w targach TransPoland Translogistica w Warszawie.

Najnowszy numer

TSL Biznes 11/2017

NEWSLETTER

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera!

Reklamy

działa kurwa czy nie??!!