C.H. Robinson zainwestuje 1 mld dolarów

C

25-10-2019

Firma C.H. Robinson zapowiedziała największe w swojej historii inwestycje w innowacje, nowoczesne technologie i pracowników – poparte ostatnimi gruntownymi badaniami swoich klientów – które ukształtują przyszłość ekosystemu logistycznego. Wizja firmy dotycząca cyfrowego łańcucha dostaw była głównym tematem wystąpienia Arkadiusza Glinki, dyrektora transportu C.H. Robinson w Europie Środkowo-Wschodniej, podczas dzisiejszej konferencji HyperLOG.

Firma C.H. Robinson zapowiedziała największe w swojej historii inwestycje w innowacje, nowoczesne technologie i pracowników – poparte ostatnimi gruntownymi badaniami swoich klientów – które ukształtują przyszłość ekosystemu logistycznego. Wizja firmy dotycząca cyfrowego łańcucha dostaw była głównym tematem wystąpienia Arkadiusza Glinki, dyrektora transportu C.H. Robinson w Europie Środkowo-Wschodniej, podczas dzisiejszej konferencji HyperLOG.

We wrześniu tego roku dyrektor operacyjny i prezes C.H. Robinson Bob Biesterfeld zapowiedział, że firma zainwestuje 1 mld dolarów w rozwój technologii w ciągu następnych 5 lat, podwajając kwotę 1 mld przeznaczoną na technologie w ostatnich 10 latach. Obecnie firma zatrudnia ponad 1000 analityków danych, inżynierów oraz programistów i cały czas zasila swój zespół specjalistami z tego kluczowego obszaru.

Decyzja firmy ma także wymiar lokalny – obecnie C.H. Robinson powiększa swoje działy IT i rozwoju oprogramowania w Warszawie. W tym roku firma zapowiedziała zatrudnienie ponad 100 informatyków do końca 2020 r. w celu dalszego ulepszania technologii (już należących do najlepszych w branży) oraz zapewnienia jeszcze większego wsparcia spedytorom i przewoźnikom w Europie oraz na innych rynkach.

W czasie wystąpienia na konferencji HyperLOG w Łodzi Arkadiusz Glinka, dyrektor transportu C.H. Robinson w Europie Środkowo-Wschodniej, wyjaśnił rolę 3PL w transformacji cyfrowego łańcucha dostaw. Glinka podzielił się także obserwacjami z niedawnego badania przeprowadzonego przez C.H. Robinson wśród przeszło 3 tys. klientów. Badanie uwidoczniło coraz większą rolę technologii – 88% nadawców ładunków stwierdziło, że technologia ma bardzo duże lub duże znaczenie przy wyborze dostawcy usług logistycznych. Co więcej, 98% decydentów z różnych branż zamierza ulepszyć technologie, którymi dysponują.

Konferencja HyperLOG była doskonałym miejscem na ogłoszenie naszych planów. Jesteśmy największą platformą logistyczną na świecie, a opracowywanie technologii z myślą o klientach mamy we krwi. Nasi specjaliści od IT nieustannie ulepszają dotychczasowe rozwiązania, w tym Navisphere – zintegrowany, globalny system zarządzania transportem multimodalnym (TMS), a jednocześnie pracują nad interesującymi nowościami. Nasza autorska platforma, obejmująca m.in. produkty takie jak Navisphere Vision, Navisphere® Carrier czy Navisphere® Driver, zapewnia dostęp do informacji i widoczność ładunku w czasie rzeczywistym oraz zwiększa wydajność procesów. Jesteśmy podekscytowani przyszłością, jaka czeka łańcuch dostaw – podsumował Arkadiusz Glinka.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C