Nowa jednostka organizacyjna w Continental

C

25-09-2017

Continental, międzynarodowy producent opon i dostawca rozwiązań technologicznych dla branży motoryzacyjnej, rozbudował dział opon do pojazdów użytkowych o jednostkę organizacyjną odpowiedzialną za rozwiązania cyfrowe dla opon do ciężarówek, autobusów i pojazdów specjalnych.

Continental, międzynarodowy producent opon i dostawca rozwiązań technologicznych dla branży motoryzacyjnej, rozbudował dział opon do pojazdów użytkowych o jednostkę organizacyjną odpowiedzialną za rozwiązania cyfrowe dla opon do ciężarówek, autobusów i pojazdów specjalnych.

Głównym zadaniem nowego departamentu będzie rozwój rozwiązań cyfrowych oferowanych przez Continental firmom transportowym. Kierownictwo nad nową jednostką organizacyjną objął Michael Neuheisel (45), który dotychczas zajmował stanowisko dyrektora ds. marketingu w dziale opon do pojazdów użytkowych. Nowa jednostka funkcjonuje od 1 sierpnia 2017r.

W 2013 roku wprowadziliśmy na rynek system ContiPressureCheck do monitorowania ciśnienia i temperatury w oponach w czasie rzeczywistym. W 2016 roku do struktur Continental dołączyła firma Bandvulc – producent opon z Anglii. Natomiast w tym roku skoncentrowaliśmy się na rozbudowie struktur organizacyjnych działu opon do pojazdów użytkowych o nową jednostkę odpowiedzialną wyłącznie za rozwój rozwiązań cyfrowych. – powiedział Andreas Esser, dyrektor działu opon do pojazdów użytkowych w Continental.

W 2014 roku, kiedy rozpoczynaliśmy wdrażanie rozwiązań cyfrowych Continental na rynek motoryzacyjny, nasz zespół w Hanowerze składał się z kilku pracowników. Minęły zaledwie trzy lata, a liczba pracowników odpowiedzialnych za ten obszar nie tylko wzrosła, ale są oni obecni we wszystkich regionach operacyjnych Continental na całym świecie. To świadczy o tym, jak duże znaczenie dla branży ciężarowej mają nowoczesne rozwiązania cyfrowe stosowane w eksploatacji opon.– powiedział Michael Neuheisel, dyrektor departamentu rozwiązań cyfrowych w dziale opon do pojazdów użytkowych Continental. Michael Neuheisel pracuje w Continental od 2011 roku i posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu innowacyjnymi rozwiązaniami. Od 2014 roku Neuheisel był odpowiedzialny za marketing w dziale opon do pojazdów użytkowych. Na nowym stanowisku będzie podlegał bezpośrednio Andreasowi Esserowi, dyrektorowi działu opon do pojazdów użytkowych.

Continental opracowuje inteligentne technologie do transportu osób i towarów. Jako niezawodny partner, międzynarodowy dostawca branży motoryzacyjnej, producent opon i partner przemysłowy dostarcza trwałe, bezpieczne, komfortowe, indywidualne i niedrogie rozwiązania. W 2016 roku wartość sprzedaży wygenerowanej przez pięć działów firmy: Podwozi i Bezpieczeństwa, Wnętrz Pojazdów, Układów Napędowych, Opon oraz Conti Tech wyniosła 40,5 mld EUR. Firma Continental zatrudnia obecnie ponad 230 000 pracowników w 56 krajach. Obecnie Dział Opon obejmuje 24 zakłady produkcyjne i rozwojowe zlokalizowane na całym świecie. Szeroka oferta produktowa i nieustanne inwestycje w badania i rozwój znacząco przyczyniają się do rozwoju wydajnej kosztowo i przyjaznej dla środowiska naturalnego mobilności. Jako jeden z czołowych producentów opon na świecie, zatrudniający około 52 000 pracowników Dział Opon osiągnął w 2016 roku sprzedaż o wartości 10,7 mld EUR.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C