MSTS Tolls, wiodący europejski dostawca rozwiązań do pobierania opłat za przejazd i autoryzowany dystrybutor Eurovignettes, ogłosił dzisiaj że uzyskał certyfikat ISO 9001: 2015 dla swojego Systemu Zarządzania Jakością (QMS).

Firma MSTS Tolls otrzymała certyfikat od DNV GL, globalnej firmy zajmującej się zapewnianiem jakości i zarządzaniem ryzykiem, uznający System Zarządzania Jakością jako system zdolny konsekwentnie spełniać wymagania klientów i wymogów regulacyjnych.

Sformalizowane procesy i procedury systemu zarządzania jakością MSTS Tolls, oparte na cyklu Plan-Do-Check-Act (PCDA), pomagają zagwarantować, że firma spełnia wymagania interesariuszy i klientów, stale poprawiając efektywność swojej działalności. Jako że głównym celem jest satysfakcja klienta, MSTS Tolls otrzymało certyfikację ISO 9001: 2015 jako element stałego zaangażowania w dostarczanie najwyższej jakości innowacyjnych rozwiązań i usług.

Proces zdobywania certyfikatu ISO 9001: 2015 jest żmudnym i czasochłonnym procesem.

MSTS Tolls był w stanie uzyskać pożądaną certyfikację w ciągu zaledwie sześciu miesięcy.

“Cieszymy się, że udało nam się dokonać tego uznawanego na całym świecie osiągnięcia, dzięki któremu wysyłamy naszym klientom i potencjalnym klientom czytelny sygnał, że robimy to we właściwy sposób” – powiedziała Inez Berkhof, wiceprezes ds. Rynków EMEA w MSTS. “Nasze zaangażowanie w zarządzanie i personel w połączeniu z naszym wydajnym systemem zarządzania jakością pomogło nam przyspieszyć proces certyfikacji.”

Po zakończeniu audytu zewnętrznego DNV GL podkreśliło efektywną komunikację i pracę zespołową MSTS, od spotkań z różnymi działami firmy po terminowe i odpowiednie informacje dla klientów. Wysoki poziom zaangażowania firmy w odniesieniu do wszystkich poziomów zatrudnienia było dla DNV GL wskazówką, że MSTS Tolls ceni dobrą, efektywną komunikację pomiędzy własnymi działami a klientami.