Eurowag i ADS łączą siły

C

28-01-2019

Eurowag, najszybciej rozwijający się dostawca rozwiązań dla mobilności oraz zarejestrowany dostawca usług EETS, ogłosił dzisiaj nabycie większości udziałów w ADS, wiodącym operatorze kart paliwowych dla przewoźników drogowych na rynkach iberyjskich.

Eurowag, najszybciej rozwijający się dostawca rozwiązań dla mobilności oraz zarejestrowany dostawca usług EETS, ogłosił dzisiaj nabycie większości udziałów w ADS, wiodącym operatorze kart paliwowych dla przewoźników drogowych na rynkach iberyjskich.

Eurowag wzmacnia swoją pozycję dostawcy usług mobilności na całą Europę dla komercyjnego transportu drogowego. Nabycie ADS rozszerza możliwości Eurowag. Firma dzięki temu zyskuje silną pozycję w Hiszpanii i Portugalii. Według oczekiwań klienci obu firm skorzystają z wyjątkowych usług w zakresie mobilności, oferowanych obok kart paliwowych, co doprowadzi do zwiększenia poziomu lojalności i udziałów w portfelu.

„Od wielu lat dla naszych klientów oferujemy w Hiszpanii rozwiązania do poboru opłat drogowych i możliwość zakupu paliwa. Ponadto od 2016 roku, wraz z naszymi zespołami sprzedaży, jesteśmy obecni zarówno na rynku hiszpańskim, jak i portugalskim Połączenie sił z firmą ADS jest kolejnym krokiem w kierunku objęcia pozycji lidera w branży przewozowej w Europie w zakresie dostarczania usług dla mobilności. Naszym głównym atutem są nasi ludzie, dlatego z przyjemnością witamy wszystkich naszych nowych kolegów z ADS w 700-osobowej rodzinie Eurowag” — mówi Martin Vohanka, prezes Eurowag.

Transakcja została ogłoszona zaledwie kilka tygodni po innym strategicznym kroku w regionie: otwarciu jednej z największych stacji paliw dla samochodów ciężarowych w portfolio firmy Eurowag zlokalizowanej w pobliżu Figueres, nieopodal granicy hiszpańsko-francuskiej.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C